איך תדעו שנכון לכם להשקיע בפורטוגל ואיזה נכס לבחור?

ישנן הרבה סיבות למה לבצע השקעות עם הכסף שלנו, כאשר המרכזית בהן היא למנוע את השחיקה שלו בבנק.

ישנן גם הרבה סיבות למה להשקיע אותו דווקא בנדל"ן – שוק שנמצא במקרו במגמת עלייה כללית בכל העולם.

בעמוד הזה, נתמקד בסיבות להשקעת הכסף שלנו בנדל"ן בפורטוגל באופן ספציפי, ונבין איך לזהות עסקה בעלת פוטנציאל הרווח הגבוה ככל הניתן.

הסיבה שאנחנו כל כך אוהבים לרכוש דירות ולבצע השקעות נדל"ן בפורטוגל, נעוצה במה שאנחנו אוהבים לקרוא לו משולש הזהב לעסקה האולטימטיבית:

מימון

היתרון הגדול ברכישת דירה בפורטוגל הוא האפשרות של כמעט כל אחד ואחת לבצע זאת.

ההון הראשון הדרוש, לאור מחירי הדירות, והמימון הבנקאי שניתן גם למי שאינו אזרח המדינה, מאפשרים לנו להגיע עם הון ראשוני נמוך יחסית בהשוואה לעסקאות נדל"ן אחרות בעולם (ובמיוחד בהשוואה לישראל), ולחילופין, למנף את ההון הקיים לנו בצורה הגבוהה ביותר.

תשואה חודשית

תנאי המשכנתא הקיימים בפורטוגל, מאפשרים החזר נמוך בהשוואה להכנסה הפוטנציאלית מהנכס, ככה שלא צריך לחכות הרבה זמן עד שאפשר להתחיל להרוויח מהכסף שלנו הכנסה חודשית קבועה ופסיבית(!).

צמיחת הקרן

שוק הנדל"ן בפורטוגל נמצא בצמיחה מתמדת מאז שנת 2015, עם ממוצע עלייה של 15% בשנה. כלומר, גם אם אין לך רצון להחזיק בנכס, מעצם הרכישה שלו, גם מבלי לעשות שום דבר מיוחד מרגע הרכישה ועד רגע המכירה, הכסף שלך מכפיל את עצמו.

השילוב בין שלושת אלה: מימון, תשואה חודשית וצמיחת הקרן – הוא המייחד את העסקאות הטובות בפורטוגל. צריך לדעת איך למצוא אותן – באילו אזורים ג"ג, האם לכוון להשכרה לטווח קצר/ ארוך, כמה כסף להשקיע, עם אילו ספקים מקומיים לעבוד וכיו"ב – אבל זה בהחלט אפשרי, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה.

מועדון המשקיעים הפורטוגלי מסייע לך עם רכישת דירה בפורטוגל:

השירות שלנו מורכב ממספר שלבים:

  1. פגישה עם יועץ/ת להשקעות נדל"ן בפורטוגל לצורך אפיון מבנה ההשקעה הנכון ביותר עבורך,
    בהתבסס על:
    1. המטרות הפיננסיות שלך
    2. ההון הנזיל שזמין לך (סכום, ומועד הנזילות)
    3. מאפיינים אישיותיים – איזו השקעה תיתן לך את הביטחון הגדול ביותר והראש השקט ביותר.
  1. איתור הנכס העונה על מבנה ההשקעה שהוגדר עבורך:
    אנחנו עובדים עם מספר משווקי נדל"ן מקומיים בפורטוגל, ולכן יש לנו מאגר רחב של נכסים למכירה. במקביל, איתי מור, מייסד המועדון הפורטוגלי, מחזיק גם בחברת יזמות מקומית בשם TERRA, אשר יוזמת ובונה בעצמה פרויקטים בפורטוגל, למטרות מכירה והשקעות נדל"ן.
    בשל כל אלה, המבחר ממנו אנו מאתרים את הנכס המדויק עבורך הוא גדול. בניגוד למצב שבו קיים מספר קטן של נכסים, ומנסים להסביר ללקוח מדוע הנכס הנבחר הוא הנכון עבורו, אנחנו קודם מגדירים את הצורך, ורק אחר כך מוצאים עבורך את הפתרון.
  2. ליווי מלא עד לחתימה על הסכם הרכישה:
    רכישת הדירה נעשית ישירות מול בעליה. כמו בכל רכישת נדל"ן מתקיים מו"מ עד להסכמה על כל התנאים המסחריים, לרבות מחיר, מועדי תשלום, מפרט וכיו"ב. השירות שלנו כולל את כל התקשורת מול הבעלים, כך שכל פערי השפה והתרבות לא משפיעים על היכולת שלך לשכלל את העסקה הטובה ביותר עבורך.
  3. ליווי בהליך לקיחת המשכנתא:
    כפי שאמרנו קודם, אחד היתרונות המובהקים של פורטוגל הוא היכולת להשיג מימון משתלם דרך הבנקים המקומיים. הניסיון שלנו בעבודה מול הבנקים בפורטוגל, מאפשר לנו לתווך בינך לבין הבנק המתאים ביותר ללקיחת המשכנתא שלך, ובתוך כך אנחנו מסייעים עבורך בפתיחת חשבון הבנק, וקבלת המשכנתא.
  4. השלמת הפרוצדורות בפורטוגל
    כדי להשלים את העסקה קיימות בירוקרטיות נוספות כמו פתיחת NIF (מספר פיסקאלי ברשות המיסים בפורטוגל), רישום בטאבו הפורטוגלי וכו'. אנחנו ממשיכים ללוות אותך עד השלב הסופי שבו הנכס נרשם על שמך, ואפילו מחברים בינך לבין חברת ניהול מקומית שתמשיך את הטיפול בנכס שלך במינימום התעסקות מצידך (מידע נוסף על חברות ניהול בפורטוגל מופיע אצלנו באתר).

לקבלת פרטים נוספים כבר בטלפון – יש למלא את הפרטים הבאים:

צרו איתנו קשר

נשמח לסייע לכם עם רכישת דירה בפורטוגל לאחר שתשאירו פה פרטים או התקשרו ל0524281383

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר