הדלת שלנו אף פעם לא נסגרת!

בכל מקום אומרים לכם להיזהר?? שעוד רגע לא תהיה לכם יותר אפשרות להוציא דרכון פורטוגולי?? אל תתנו ללחץ שמפעילים עליכם להיות הסיבה שבגללה אתם בוחרים בדרכון,

יש מספיק סיבות יותר טובות, ויותר מהימנות. בואו נעשה לכם קצת סדר.

אז כן, זה נכון שהיה איזה דיבור על זה שתקנות חדשות תיכנסנה לתוקף בפברואר 2021. תקנות. לא חוק. מבלי להלאות אתכם בעניינים משפטיים על ההבדל בין חוק לתקנה, נסתפק בלהגיד: תקנה היא לא חוק, ואם יש חוק שמאפשר הוצאת אזרחות ודרכונים, התקנה לא תסתור אותו. אין לה כוחות עליו כמו שאומרים.

רוצים דוגמאות? אז הנה סוגי השינויים הפרוצדורליים שהתקבלו בשנים האחרונות והשפיעו דרמטית (או לא) על תהליך הוצאת הדרכון – תשפטו בעצמכם. – מרץ 18: הוחלט שמעתה כל בקשת דרכון תלווה בעץ משפחה (אנחנו מאמינים שאתם עדיין ישובים על הכיסא, מחכים לפאנץ'… המשיכו לקרוא, אולי הוא יגיע)

– תחילת 2019: הוחלט שבמקום לצרף עותק של כל הדרכון, מספיק לחתום על הצהרה לפיה לא שהיתם במדינה זרה מעל 3 חודשים (בין אם הצהרתם על כך ובין אם הדרכון שלכם מעיד על כך – התוצאה הייתה אותה תוצאה – הנפקה של תעודת יושר).

– אמצע 2019: הוחלט שכל מגיש בקשה יקבל מספר מעקב שאיתו יוכל לקבל מידע דרך מערכת המשפט הפורטוגלית ביחס לסטטוס הבקשה שלו.

מבינים? עובדים עליכם!! מלחיצים אתכם, כשבת'כלס, כל השינויים שהיו עד כה היו שינויים פרוצדורליים בלבד, שלא השפיעו כהוא זה על סיכוי קבלת הדרכון שלכם!

אין לנו אפשרות לדעת מה יקרה ב2021, כמו שלא הייתה לנו אפשרות לדעת מה יהיה עד עכשיו. שנת 2020 הוכיחה שהפתעות תמיד יכולות להגיע, ושבד"כ הן מגיעות ללא הודעה מוקדמת. הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות לעצמכם הוא לוודא שאתם נמצאים בידיים טובות, כל השאר כבר לא תלוי בכם.

לבירור זכאות לדרכון פורטוגלי מוזמנים להתקשר אלינו>> מועדון הדרכון הפורטוגלי בהובלת איתי מור 073-7258589

מאמרים נוספים

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר