פורטוגל, לא רק בקיץ. המקומות הכי מומלצים לבקר בהם בחורף בפורטוגל

מזג האוויר החורפי הגיע גם לפורטוגל ואולי חלקכם תהיו מופתעים אבל גם בתקופה הזאת פורטוגל מלאה בהפתעות, עם שפע של מראות חורף פורטוגזיים יפים שכדאי לראות ואם יתמזל מזלכם אולי אפילו תוכלו לראות שלג בפורטוגל.

אז לפני שאתם טסים לפורטוגל כדאי שתכירו את המקומות הכי מומלצים לבקר בהם בחודשי החורף:

1. שמורת סרה דה אסטרלה: (Serra da Estrela) אם אתם רוצים לראות שלג בפורטוגל אז זה המקום בשבילכם. רכס ההרים המפורסם ביותר ובעל הפסגה הגבוהה ביותר במדינה שבו השלג בחורף מובטח. האזור מוכר במדינה במיוחד בזכות אתר הסקי שלו שהוא היחיד בפורטוגל, אבל כמובן שהוא גם רק חלק קטן מן המחוז. בשמורה גם תוכלו למצוא מפלים וכפרים אותנטיים, מקומות לינה בתוך השמורה או ליד בסגנון ימי הביניים ועוד כמה הפתעות מסקרנות בייחוד למבקרים מישראל.

2. הפארק הלאומי פנדה גרס: הפארק ממוקם באזור נורטה שנמצא בצפון מערב פורטוגל והוא הוכרז כשמורה מוגנת במטרה להגן על האדמה, המים הצמחייה ובעלי החיים תוך שמירה על ערכי משאביו האנושיים והטבעיים. כמובן שלא ניתן להשוות את היופי של גרש בכל עונות השנה, אך בחורף תוכלו להנות מהשקט של הפארק בצורה הטובה ביותר, תוכלו ללכת ביערות המקסימים ולהנות מהמראה המרהיב של המפלים והנופים שיש לפארק להציע, במיוחד במזג האוויר החורפי והקר.

3. פנפיאל: עיירה קטנה שנמצאת במחוז פורטו ומפורסמת בזכות האתרים הפרהיסטוריים שלה וגם היא נחשבת למיוחדת במיוחד בחודשי החורף. Quinta da Aveleda היא אחת האטרקציות הגדולות של העיר והפארקים והגנים שנמצאים שם בהחלט שווים ביקור. אם אתם חובבי יין כדאי שתטעמו כמה מהיינות המקומיים המוצעים והכי כדאי להנות מהם עם ערמונים קלויים מסורתיים שלעיתים נמכרים גם בחודשי החורף.

4. עמק הדורו: העמק ממוקם מזרחית לעיר פורטו וסובב סביב נהר הדורו. הוא נחשב לאחד מאזורי היין היפים והעתיקים בעולם, זה האזור בו מגדלים, מטפחים ומייצרים יינות מהמפורסמים בעולם ובפרט היין המפורסם של פורטוגל- יין פורט. אפשר להגיד שהנוף של אזור הדורו הוא בין המפורסמים בעולם ומהווה יעד נהדר לחופשת חורף בפורטוגל, כך שאם אתם מתכננים חופשה חורפית זה אזור שאסור לכם לפספס.

5. טבירה: היא נמצאת בצד המזרחי של אלגברה בפורטוגל. טבירה היא עיירת חוף מרגיעה, היסטורית ומקסימה שמתאימה במיוחד לאנשים המחפשים את חופי אלגברה ללא המונים, כך שאם אתם נוטים ליהנות מחופים מבודדים ויפים למחצה סעו לשם במהלך החורף. בנוסף גם מי שמגיע במהלך החורף יוכל גם לבקר בעיירות אלגברה ובמלונות הספא המפנקים ואפילו להנות ממחירים זולים במיוחד לשהייה.

6. מדיירה: מדיירה אולי היא אי והיינו מצפים שאי שכזה יהיה אטרקטיבי בעיקר בחודשי הקיץ, אבל המקומיים והתיירים יטענו שהחורף הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בו. מזג האוויר שם נוח למדי ואפשר ליהנות משפע הבילויים הפופולריים בינואר ובפברואר. לגולשים שבינינו החורף הוא גם התקופה הטובה ביותר לגלוש בפורטוגל במיוחד באי מדיירה וכמובן שאם תהיו שם בחגיגות הסילבסטר תזכו גם ליהנות ממופעי הזיקוקים המרהיבים מעל החוף. נקודה קטנה נוספת לגבי האי – שם נולד כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ועדיין מתגורר שם בחלק מימות השנה – בכל מקרה יהיה קשה להגיע לאי (או לפורטוגל בכלל) מבלי לנהל שיחה על כריסטיאנו רונאלדו

אז מי חשב שביקור בפורטוגל מתאים רק לחודשי הקיץ?

מאמרים נוספים

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר