תמיד חלמתם לעבוד בפורטוגל? כך תעשו את זה

לעבוד בחול היה מאז ומתמיד חלום של ישראלים רבים.

אז למה זה כל כך אטרקטיבי ומה צריך לדעת לפני שמחליטים לעבוד בפורטוגל ?

בעולם גלובלי ורווי אפשרויות, לעבוד באירופה ובפורטוגל בפרט הוא צעד כלכלי משמעותי. בין אם מדובר ברילוקיישן זמני ובעיקר אם מדובר בעבודה לטווח ארוך. אם אתם מעוניינים להגדיל את הצמיחה הכלכלית שלכם, פורטוגל יכולה להיות הפתרון המעולה עבורכם. מלבד היותה גן עדן שטוף שמש ושלווה, שידוע בתנאי מחייה זולים יחסית לישראל, פורטוגל היא גם גן עדן טכנולוגי. בשנים האחרונות נפתחו בליסבון משרדים של גוגל, אמזון וחברות טכנולוגיות נוספות וליסבון נבחרת לאחת מעשרת הערים שהכי טוב לעבור לגור ולעבוד בהם על-פי מגזינים בינלאומיים באופן קבוע. סצנת הסטארט אפים צומחת ומאז שנת 2016 נקטה הממשלה באסטרטגיה למשוך משקיעים זרים ולהעניק ויזות מיוחדות לשם כך. בנוסף, ישנם יתרונות רבים בפתיחת חברה בפורטוגל לתושבים שאינם מהאיחוד האירופי כמו האפשרות לקבל גולדן-ויזה עבור יזמי נדל"ן או ויזת סטארט-אפ עבור יזמי טכנולוגיה.

עבודה בפורטוגל לישראלים ללא דרכון אירופאי

אזרחי מדינות שאינן מדינות האיחוד האירופי יצטרכו לקבל אישור עבודה פורטוגלי .

אישור עבודה פורטוגלי יינתן לכם רק במקרים הבאים:

1. מתוקף נישואין: אתם נשואים לאזרח או לאזרחית פורטוגלית.

2. מתוקף דרישת המעסיק: אם המעסיק שלכם בפורטוגל מעוניין להשיג עבורכם אישור עבודה מהממשלה הפורטוגלית והעניק לכם הסכם עבודה והצעת עבודה.

ברגע שיש לכם חוזה עבודה וההיתר שלכם לעבוד בפורטוגל מאושר עליכם להגיש בקשה לאשרות הבאות:

· ויזת עבודה פורטוגלית– ויזה כזו תקפה לתקופה של פחות מחצי שנה והיא מתאימה למי שלא מתכנן שהייה ארוכה.

· אשרת שהייה לתקופה ארוכה– אשרה כזו תלויה בסוג המקצוע ובעבודה בה אתם מתכננים לעסוק והיא במידה ואתם מתכננים להישאר ולעבוד בפורטוגל לטווח ארוך.

עבודה בפורטוגל לישראלים עם דרכון אירופאי

אם יש לכם דרכון פורטוגלי אתם נחשבים לאזרחים של האיחוד האירופי ולמעשה והדרך שלכם לעבודה באירופה ובפורטוגל בפרט סלולה. כל שתצטרכו לעשות הוא לקבל את אישור התושבות שמעניק אוטומטית אישור עבודה.

הנה מה שלא תצטרכו לעשות:

1. לא יהיה לכם צורך בהוצאת ויזה ולא תהיו מוגבלים בזמן בו תוכלו לעבוד במדינה.

2. שהייתכם בפורטוגל לא תוגבל בכך שיש לכם עבודה. לא תצטרכו להוציא אשרת שהייה לתקופה ארוכה ואם תרצו לעבוד בפורטוגל במשך למעלה משלוש שנים כל שעליכם לעשות הוא להגיש בקשה להמשך.

אין ספק אם כך שכיום פורטוגל היא מדינה שכל אחד יכול למצוא את הדרך לפתח בה קריירה משמעותית ולכן דרכון אירופאי הוא יתרון משמעותי עבור אנשים שרוצים להרחיב את אפשרויותיהם הכלכליות. כך שאם אתם עומדים בנאי הזכאות לקבלת דרכון פורטוגלי מומלץ לחשוב באפיק זה.

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם.

מאמרים נוספים

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר